Ta´med på sogneudflugt

Søndag d. 8. sept. kl. 12.15 - 20.30

Årets sogneudflugt går til Århus.

Vi skal besøge smukke Skæring Kirke, hvor vi også får vores kaffe.

Derefter skal vi på havnerundfart og se Århus fra søsiden.

Vi slutter af med aftensmad på Diakonhøjskolen.

Pris for hele dagen 300kr.

Tilmelding via formularen herunder eller på tilmeldingsseddel i våbenhuset senest d. 2. september.

Bindende tilmelding – betaling på Mobilepay 81718 mrk. ”Sogneudflugt” eller kontant på dagen.

8 sep

Sogneudflugt

Sunday 8. september kl. 12:15 - 20:30

Århus

Årets sogneudflugt går til Århus. Vi skal besøge smukke Skæring Kirke, hvor vi også får vores kaffe. Derefter skal vi på havnerundfart og se Århus fra søsiden. Vi slutter af med aftensmad på Diakonhøjskolen. Pris for hele dagen 300kr. Tilmelding på kirkens hjemmeside eller på tilmeldingsseddel i våbenhuset senest d. 2. september. Bindende tilmelding - betaling på Mobilepay 81718 mrk. Sogneudflugt eller kontant på dagen.

Tilmelding til sogneudflugt

Ved udfyldelse af denne formular giver du dit samtykke til, at vi må opbevare dine kontaktoplysninger. Vi sletter dem igen, når det arrangement du er tilmeldt ved Fredens Kirke er afsluttet eller hvis du beder os om det.
Du giver hermed dit samtykke til at vi må sende dig en reminder pr. SMS eller mail om det arrangement du er tilmeldt ved Fredens Kirke.
Du giver hermed dit samtykke til at billeder af dig må bruges i forbindelse med PR: plakater, hjemmeside, kirkeblad.
Du giver hermed dit samtykke til at billeder af dig må bruges på sociale medier fx. Facebook