Fredens Kirke tilbyder at sende SMS og mail ud, når der er sker noget aktuel i Fredens Kirke for din målgruppe.

Det kan være koncerter, foredrag eller børne/familieaktiviteter.

Tilmeld dig herunder.

Tilmelding til SMS service for børnefamilier

Ved udfyldelse af denne formular giver du dit samtykke til, at vi må opbevare dine kontaktoplysninger. Vi sletter dem igen, når du beder os om det.
Du giver hermed dit samtykke til, at vi må sende dig en SMS når der sker børne/familieaktiviteter ved Fredens Kirke.

Tilmelding til Mail service for børnefamilier

Du giver hermed dit samtykke til, at vi må sende dig en mail når der sker børne/familieaktiviteter ved Fredens Kirke.

Tilmelding til SMS service for voksne

Du giver hermed dit samtykke til, at vi må sende dig en SMS, når der er koncerter, foredrag o.l. ved Fredens Kirke.

Tilmelding til Mail service for voksne

Du giver hermed dit samtykke til, at vi må sende dig en mail, når der er koncerter, foredrag o.l. ved Fredens Kirke.