Velkommen til Børnegudstjenester med spisning i Fredens Kirke

4 gange om året inviterer Fredens Kirke til Børnegudstjeneste med efterfølgende spisning.

Børnegudstjeneste er en festlig gudstjeneste i børnehøjde for hele familien.

Gudstjenesten varer max. 40 minutter, og der vil være flere aktivitet for hele familien indlagt. Efterfølgende serveres der hotdog eller fransk hotdog + agurke- og gulerodsstave i menighedssalen.

Vi afslutter arrangementet ca. kl. 18.30

Der er gratis for børn - voksne giver 30 kr.

Betaling til arrangementet på dagen kontant eller på MobilePay 81718 mrk. "Børnegudstjeneste"

Tilmelding til spisning d. 29. maj ønskes via tilmeldingsformular eller på 2446 0030.

29 maj

Manja - Børnegudstjeneste med spisning

Wednesday 29. may kl. 17:00 - 18:30

Hele kirken

28 aug

Wednesday 28. august kl. 17:00 - 18:30

30 okt

Wednesday 30. october kl. 17:00 - 18:30

22 jan

Wednesday 22. january kl. 17:00 - 18:30

Tilmelding til spisning til børnegudstjeneste d. 29. maj 2024

Ved udfyldelse af denne formular giver du dit samtykke til, at vi må opbevare dine kontaktoplysninger. Vi sletter dem igen, når det arrangement du er tilmeldt ved Fredens Kirke er afsluttet eller hvis du beder os om det.
Du giver hermed dit samtykke til at vi må sende dig en reminder pr. SMS eller mail om det arrangement du er tilmeldt.
Du giver hermed dit samtykke til at billeder af dig og dem du her tilmelder må bruges på sociale medier fx. Facebook