Der er masser af aktiviteter for alle aldre i Fredens Kirke.

Her kan du læse mere om dem og tilmelde dig til dem.

29 apr

Monday 29. april kl. 09:30 - 12:00

Korlokalet, konfirmandlokale og køkken

Nyd samværet med andre børn og voksne, når vi hver mandag formiddag inviterer indenfor i Fredens Kirkes legestue. Der er drop-in fra klokken 9.30 og kl. 10.00 er der sang, bevægelses-sange og bibelfortælling ca. en halv times tid. Bagefter er der kreative aktiviteter, fri leg og hygge, før vi slutter formiddagen af at spise brød, pålæg og frugt, som Fredens Kirke er vært for.

30 apr

Tuesday 30. april kl. 16:15 - 17:00

Kirken

Velkommen til børnesalmesang. Tirsdag kl. 16.15 - 17.00 For børn i alderen 1 - 5 år ifølge med en voksen. Vi vil til Børnesalmesang synge, danse, sanse, hygge og lege sammen. Tilmelding kan ske her på vores hjemmesiden http://www.fredenskirke-herning.dk under aktiviteter Ved spørgsmål kontakt Kirke- og kulturmedarbejder Kirsten Kammersgaard på 2446 0030.

1 maj

Børnekor

Wednesday 1. may kl. 14:30 - 15:30

korlokalet

I børnekoret synger vi børnesange, salmer, laver sanglege, danser, klapper, synger efter håndtegn og leger de gode sangvaner ind. Tilmelding på Kirkens hjemmeside, under Aktiviteter eller på tlf. 21517559

1 maj

Juniorkor

Wednesday 1. may kl. 15:20 - 16:20

2 maj

Spirekor

Thursday 2. may kl. 14:30 - 15:30

korlokalet

I spirekoret synger vi børnesange, børnesalmer, laver sanglege, danser, klapper, synger efter håndtegn og leger de gode sangvaner ind. Man behøver ikke at kunne læse, da vi lærer alting udenad. Tilmelding på kirkens hjemmeside, under Aktiviteter eller tlf. 21515975.

3 maj

Cafe Fred

Friday 3. may kl. 10:00 - 12:00

Konfirmandlokalet

Cafe Fred et samlingssted for alle, der har lyst til at være med i et fællesskab. Vi får kaffe/brød sammen og har en form for aktivitet. Programmet findes i kirkens våbenhus. Kaffen koster 10 kr.

4 maj

Spisning inden 4. maj fest

Møde - offentligt

Saturday 4. may kl. 17:30 - 19:00