Velkommen til KirkeRods-gudstjenester i Fredens Kirke

3 gange om året inviterer vi til såkaldte KirkeRods-gudstjenester. I februar - fastelavn, i september - høstgudstjeneste og 1. søndag i advent.

Navnet hentyder ikke til, at det hele er noget rod - men, at vi alle har rod i den samme kirke, selv om vi kommer her af vidt forskellige grunde. Nogle kommer til gudstjenesterne, nogle kommer i Cafe Fred, nogle synger i kor, nogle går til baby/børnesalmesang eller legestue, andre er konfirmander eller minikonfirmander. Til KirkeRod sammensætter vi en gudstjeneste, hvor der er plads til os alle på én gang.

KirkeRodsgudstjenesterne indeholder ofte lidt andre former for musik og sang, og prædikenen foregår i forskellige aldersgrupper takket være mange frivilliges gode indsats - og så er det bare rigtig festligt at være sammen på tværs af generationer og interesser.

Så kig forbi næste gang, det sker - se i gudstjenestelisten hvornår!