Velkommen til BABYSALMESANG Fredens Kirke

Billedet viser babyer på et tæppe

Babysalmesang

Næste forløb: 14. august - 9. oktober 2024. Tilmeldingen er åben.

Babysalmesang er onsdag formiddage fra kl. 11:15 til 12:00
Herefter er der hyggesnak over kaffen.

Babysalmesangen er målrettet børn fra 0 til 10 måneder og deres mor, far, bedsteforælder eller unge pige i huset.

Kom og giv dit barn en musikalsk start på livet!

Det er gratis at deltage!

Ved spørgsmål kontakt kirke- og kulturmedarbejder Gry Steensig på 21 51 75 59. Indtal eventuel en besked.

• Gry Steensig

Kirke- og kulturmedarbejder

gsl@fredenskirke-herning.dk

Tilmelding

Ved udfyldelse af denne formular giver du dit samtykke til, at vi må opbevare dine og dit barns kontaktoplysninger. Vi sletter dem igen, hvis du/I ikke længere er engageret i babysalmesang ved Fredens Kirke eller hvis du beder os om det.
Du giver hermed dit samtykke til at vi må sende dig en reminder pr. SMS eller mail om babysalmesang.
Du giver hermed dit samtykke til at billeder af dig og dit barn må bruges i forbindelse med PR: plakater, hjemmeside, kirkeblad.
Du giver hermed dit samtykke til at billeder af dig og dit barn må bruges på sociale medier fx. Facebook