Fredens Kirke er åben alle dage fra klokken 7.30 til 18.00.

I et hjørne af kirkerummet har vi indrettet et lille andagtsted, hvor der er mulighed for at tænde et lys og være stille.

Der foregår naturligvis forskellige ting i løbet af dagen i kirkerummet f.eks. bruger konfirmanderne og baby- og børnesalmesang rummet - ligesom der kan være gudstjenester eller begravelser/bisættelser - men resten af tiden er kirkerummet til fri afbenyttelse.

Hvis du gerne på forhånd vil vide, om der foregår andet i kirken, skal du altid bare spørge.

Kontorets telefontider er

Tirsdag til fredag klokken 9.30 til 12.00, men vi svare naturligvis også på andre tidspunkter, hvis vi er til stede og ikke er optaget af andet.

Hvis vi er optaget er man er altid velkommen til at lægge en besked, hvis man gerne vil ringes op.

Vi træffes i kirken efter aftale - ring på 24 46 00 30

• Kirsten Kammersgaard