Velkommen i Fredens Kirkes legestue

Billedet viser håndukken Mumi som bruges til legestue i Fredens Kirke

Der er desværre lukket for tilgang til Fredens Kirkes legestue.

Legestue ved Fredens Kirke:

Legestue ved Fredens Kirke er:

- hver mandag klokken 9.30 til 12.00

(lukket i skolernes ferier)

Nyd samværet med andre børn og voksne, når vi hver mandag formiddag inviterer indenfor i Fredens Kirkes legestue.

Der er drop-in fra klokken 9.30 og kl. 10.00 er der sang, bevægelses-sange og bibelfortælling en halv times tid.

Bagefter er der kreative aktiviteter, fri leg og hygge, før vi slutter formiddagen af med at Fredens Kirke byder på brød, pålæg og frugt.

Det er ganske gratis at deltage, og alle er selvfølgelig meget velkomne til at kigge forbi!

Legestuen kræver ingen tilmelding, men for at Fredens Kirke må opbevare persondata for at sende reminder-sms og gemme de billeder der bliver taget i legestuen, ser vi gerne at man udfylder nedestående formular.

Ved spørgsmål kontakt kirke- og kulturmedarbjder Kirsten Kammersgaard.

8 apr

Mandag 8. april kl. 09:30 - 12:00

15 apr

Mandag 15. april kl. 09:30 - 12:00

22 apr

Mandag 22. april kl. 09:30 - 12:00

29 apr

Mandag 29. april kl. 09:30 - 12:00

6 maj

Mandag 6. maj kl. 09:30 - 12:00

• Kirsten Kammersgaard

Kirke- og kulturmedarbejder

Tlf.: 24 46 00 30

kk@fredenskirke-herning.dk

Kontaktoplysninger i forbindelse med deltagelse i legestue

Ved udfyldelse af denne formular giver du dit samtykke til, at vi må opbevare dine og dit barns/børns kontaktoplysninger. Vi sletter dem igen, hvis du/I ikke længere er engageret i legestue ved Fredens Kirke eller hvis du beder os om det.
Du giver hermed dit samtykke til, at vi må sende dig en reminder pr. SMS om legestue.
Du giver hermed dit samtykke til at billeder af dig og dit barn/børn må bruges i forbindelse med PR: plakater, hjemmeside, kirkeblad.
Du giver hermed dit samtykke til at billeder af dig og dit barn/børn må bruges på sociale medier fx. Facebook